Friday, February 16, 2007

Telefon

Ma kaptam végre telefont. Nem azért, mert ők voltak lassúak, hanem mert én nem ütöttem a vasat eléggé. Mindegy, lényeg, hogy végre van.
Egy elég egyszerűen kinéző telcsi, Motorola, szörnyű menüvel, viszont ütésálló, vízálló, és van benne GPS. Egyszerű fajta, de mégiscsak GPS. Próbálom kitalálni, hogy mire is lehetne értelmesen használni... pl. a Google Maps-en be lehetne vele jelölni olyan helyeket, ahol jártunk, és ami tetszett, vagy ahol fotót csináltam. Nem tudom, hogy ilyet lehet-e, de ha igen, az észre fogjátok venni.
A számom egyébként (remélem most nem követek el hibát) 743-891-0043, plusz valami előhívó, de nem tudom mi. Valószínüleg 00-1, ha Mo. ról akar felhívni valaki.
Azt hiszem, akkor is pénzbe kerül, ha engem hívnak, sza csak mértékkel.

1 comment:

Anonymous said...

mit kerestem, koszonom