Wednesday, February 14, 2007

Hójelentés update

Délben, amikor hazajöttem ebédelni (merthogy hazajárok ebédelni, ha már egy óra az ebédszünet), elvittem magammal a fényképezőgépet, és csináltam pár képet. Eddigre már elállt a szél, és kisütött a Nap, és messze nem volt annyira sarkvidéki az idő, mint reggel és előző este. Az egyik kép a ház előtt készült, a másik menet közben, az életem kockáztatásával (és persze közlekedőtársaim életének kockáztatásával), mert néhány másodpercig csak a keresőn keresztül szemléltem a világot. Sza tessék megbecsülni.
(na jó, 20-al mentem, és nem volt a közelben egy lélek sem, de szeretem a drámát :-)

(Az ablakmosó még mindig be van fagyva, és már alig látok ki az ablakon. Nem tudom, mit csináljak vele. Hiába mosom le a benzinkútnál, öt perc múlva megint mocskos.)

2 comments:

dontorda said...

Te, kupák, már akartam is kérdezni, hát te polárszűrődzöl?

Péter said...

Nem, pupák, nem polározok, mert nincs nekem olyan, és ha lenne sem vezetés közben tekergetném.
Egyébként miből gondolod?