Wednesday, February 14, 2007

Idojaras es egyebek

Ismet egy ekezetek nelkuli post, epp nincs dolgom megint, a fonokeim mind eltuntek, most varok. Es irok.
Arrol irok, hogy milyen itt az ido. Beszeltem reggel a Gergovel Skype-on, a Kriszta pedig mailben irta, hogy otthon hetagra sut a nap. Na, ha itt nem.
Mar tegnap este sem volt kutya, esett a ho, fujt a szel, az autoban se ABS, se teligumi, es a tobbi kocsin sincs. Az ABS itt extra, csak a kimondottan draga kocsikban van benne alapfelszereltsegkent. Az ablaktorlo egy mero jegtomb volt, nem torolt semmit, pedig maximumon ment a futes. Majd` elolvadtunk az autoban, de olyan hideg volt kint - foleg a szel miatt - hogy ha lejjebb vettuk a futest, azonnal rafagyott minden az ablakra, az ablaktorlot is beleertve. Sajnos a gumi kisse megsinylette ezt, asszem, ha vege ennek a sarkvideki idonek, vennem kell egy par ablaktorlot. Az ablakmoso viz a csobe fagyott bele, mert sima vizzel volt feltoltve. Mikor atvettem az autot, nem spriccelt, es azt hittem, hogy rossz. Pedig csak meg volt fagyva, ez mult penteken derult ki, amikor 0 fok fole ment a homerseklet, es egyszer csak spriccelt. Addigra en mar ontottem bele fagyallo ablakmosot, de csak kb. 2 deci ment bele, igy nem ertem el vele jelentos fagyallo-hatast. Sajnos voltam olyan hulye, hogy nem nyomtam ki az egeszet azonnal, ahogy kiolvadt, es toltottem tele fagyalloval, mert most ismet osszefagyott kockaba. Tegnap osszevissza mentunk, es hiaba meleg a motor, nem olvad ki a rohadek.

Nem tudom, hogy ejjel a ho esett, vagy a szel csak osszefujta, ami addig leesett, mindenesetre ma reggel terdig ero porho volt az auto korul, es az auto egyik oldalat teljesen beboritotta. Le kellett volna fotozni, de sajnos nem volt kedvem visszamenni a lakasba a gepemert, mert az odavezeto uton is felmeteres ho volt. Bocsanat, 2 labnyi :-)
En viszont, kerem, keszultem, velem a ho nem tol ki. Bakancsban es kamasniban (vagy kamasliban?) kozeledtem gepjarmuvem fele, es furge, vidam mozdulatokkal lelapatoltam rola harom kobmeter havat egy huszcentis jegkaparoval. :-) Vicces volt.
Sajnos kicsit csalodnom kellett az amerikai utkarbantarto vallalatban, mert egyetlen kotro- vagy soszoroautoval sem talalkoztam munkaba jovet, viszont 10-20 centis ho van minden uton, es mindenki ugy csuszkal, hogy csak na. Max. 20 mph-val jottem, vagyis 30 kmh-val. Mar csak az hianyzik, hogy otthon erezzem magam, hogy este bemondjak a tv-ben, hogy nem szamitottak ra, hogy ho fog esni... :-)

Nekem viszont tovabbra is toretlen a jokedvem, meg ha picit bosszant is, hogy nem egeszen latom at a helyemet a gepezetben(mar a munkahelyen.... otthon nagyon is tudom a helyem :-), es ha nem is mindig van mit csinalnom. En persze szeretek netezni (egy darabig...), de hulye erzes, hogy mindenki lot-fut korulottem, en meg orakig ulok, es nem csinalok semmit.
A legbosszantobb az, hogy TUDOM, mit kene csinalni, de nincs meg hozza minden adat, es nem birom elkezdeni.

Hopp!!! Olyan, de olyan Valentin-napi ajandek jutott eszembe Dorkanak, hogy csak na! Nem irom le, mi az, hatha elolvassa, de tokjo :-)
Egyebkent mi nem tartunk Valentin-napot, mert szerintunk ez egy amerikai importunnep, semmi hagyomanya Magyarorszagon, es itt is csak a penzkoltesrol szol, ahogy latom. Napok ota dol mindenhonnan az ekszerreklam, es a kozertben hatszaz fele Valentin-napi kepeslapot lehet kapni. De azert valami kicsit csak kap a Kicsi :-)

No, most zarom soraimat es futok egy kort a fonokom fele.

No comments: