Saturday, February 10, 2007

Fotók - Detroit KLIKK A KÉPRE!

Michigan Ave, Dearborn

Detroit

A GM tornyok

A St. Clair tavat az Erie tóval összekötő folyó partján, a kanadai határon.
Ez a hely volt valaha az egyik legforgalmasabb, ahol a rabszolgák Kanadába szöktek.
Ez a szobor ennek állít emléket.

Ma WinterBlast fesztivál volt Detroitban. Van mindenféle program, autókiállítás, korcsolya-show, kaja-pia. Itt az emberek épp mars mellow nevű édességet olvasztanak a tüzön, amit aztán két pirítós közt szétnyomva megesznek.

5 comments:

chimie said...

bringás kép a legjobb! a vörös panda meg igenis látványos :-)

Anonymous said...

A Michigan Ave, Dearborn című képen vannak fekvő lámpák. Kik jönnek a föld alól?

Péter said...

az m.p. te vagy, Apa? :-)
a lampakon en is csodalkoztam, aztan arra jutottam, hogy ezek uzemen kivul vannak helyezve... de hogy miert???

Anonymous said...

Én lennék, de a gépem miatt nemecsek lettem, ami nem is logikus, mert nekem kellene M.P.-nek lennem. De ezt ez a buta masina nem tudja.

Ettól még a lámpák jó pofák.

Péter said...

Miert, nincsen SHIFT a gepeden? Az enyemen pl. ketto van, es csak a jobboldalit hasznalom... esetleg kuldhetek egyet. :-)
Nem lehetseges, hogy a Blogger oldal nem engedelyez nagybetus neveket?