Friday, May 4, 2007

Újabb poszt

Lehet valami a levegőben, hogy ma ennyire posztolós kedvemben vagyok, vagy egyszerűen csak arról van szó, hogy nem mondhatom el Dorkának, elmondom hát mindenkinek.
Szóval az van, hogy a filmekben MINDEN csúnya szót kisípolnak, ami mondjuk a filmek jelentős hányadában előfordul. Ez idegesítő. Vannak aztán olyan filmek, mint pl. a Private Parts, amit most nézek (asszem Intim részek címmel ment Mo.-on, Howard Stern amerikai rádiósról szól, nekem tetszik), amikben sokat beszélnek csúnyán, ezért az egész film egy nagy merő bíííííp és sííííííp, amitől már tikkel a szemöldököm.
Értem én, hogy nem akarják megrontani a gyermekek ártatlan lelkét a káromkodással, hiszen nyilván ettől kattannak be és lődöznek halomra mindenkit, akit látnak, nem pedig attól, hogy interneten keresztül is lehet fegyvert venni, hogy az áruházban negyvenféle sörétet és töltényt is lehet kapni a pingponglabda és a teniszütő mellett, meg attól, hogy reggeltől estig megy a Rambó XXIII és társai, meg attól, hogy "Rated R" (csak felnőtteknek) horrort adnak vasárnap délben. Nem, nyilván a csúnya beszéd az oka, és ha most ideírom, hogy bazmeg, esetleg kabbe, vagy dögöljmeg, akkor lehet, hogy közvetett okozója leszek egy jövőbeli tömeggyilkosságnak. Előre is bocs.
Sza a lényeg, hogy értem, hogy a gyerekek miatt. De akkor miért kell háromnegyed 10-kor is kisípolni minden harmadik szót? Nehogy megromoljon az én lelkem is? Nehogy összeomoljon a világképem? Csak nehogy egyszer kiderüljön, hogy a Mikulás nem is igaz.

Azt hiszem, bajok vannak itt az arányérzékkel.

No comments: