Saturday, May 19, 2007

Az új objektívem

Tegnap megérkezett a kedden megrendelt új objektívem. Már régóta vágytam egy igazán jó minőségű, fényerős fix gyujtótávolságú normálobjektívre. Es a filmes világban egy 50mm-es lenne, mivel a gépem képérzékelője kissebb, mint egy filmkocka, ezért nekem kisebb gyujtótávolságra van szükségem ugyanolyan látószöghöz. Ugyhogy vettem neten egy 35mm f/2 Nikon objektívet. Szerdán adták postára, és folyamatosan lehet követni a neten, hogy épp hol tartanak a szállítással. Csütörtök este jött meg Detroitba, várható volt, hogy pénteken kipostázzák. Ennek ellenére tegnap semmi nem jött a nevemre. Megnéztem a tracking informationt, és kiderült, hogy háromkor kihozták, de vissza is vitték, mert elfelejtettem megadni a lakás számát, és nem találtak meg. Gyorsan kocsiba ültem, elemntem a leközelebbi UPS irodába, adtak egy számot, felhívtam, visszahívtak, és kiderült, hogy hova mehetek este 8-ra, átvenni személyesen. :-)
Az objektiv egyébként nagyon szuper, pici, és ma lesz az elő bevetése, mert megyünk a Wright-Patterson Air Force Base-re, Daytonba, Ohioba. Van ott ugyanis egy légierő múzeum, már régóta tervezzük a Zolival, hogy megnézzük.
Egyébként gyorsulnak az események. Jövő kedden találkozom Lukas Walterral, aki itt nyaral, elmegyünk vacsizni. Csütörtökön céges ivászat lesz, a motor első verziójának sikeres intditásának örömére. Ezen az első verzión nem dolgotzam, de meghívtak, úgyhogy elmegyek.
Jövő szombaton repülünk Las Vegasba, ahol 30-an találkozunk a Gergővel. És a legújabb fejlemény, hogy Viktor előre láthatólag jön Detroit környékére, Lansingba egy konferenciára, és ha már itt van, valószínüleg eljön velünk a Route66-re. :-)

No comments: